Monday 4 May 2015

KEM KEPIMPINAN DI SEMPURNA RESORT KUANTAN 3hari 2malam

Haippp.. jawab salam dulu,, huhu.. rasa macam lama tak update,, cehhhh... memang bz sangat2 sebenarnya sekarang ni,,, tp aku boleh buat derkk lagi... tambah-tambah dah nak habis sem ni.. Ayyo..yooo.. 

Cuti hari pekerja aku terjoin kem ni,, ingatkan kem apa, time tu memang dah hampir-hampir nak balik kampung dah.. (macam rumah jauh sangat), tergerak hati nak join. Cancel nak balik kononye nak ber family day kat umah..dalam masa sama aku ada program dengan Sekreteriat Rakan Muda (SRM) tambah- aku ni exco,,, jgn gtau aku g join benda lain ep...shhhh,, xde niat pun nak menduakan SRM.. 

Program ni rupa-rupanya.. memang extra best gila-gila.. Seriously, dari luaran dan dalaman.. apa yg luar dalam tu pulak???? luar tu, tempat tu... dah la freee,,, makan cukup dan terlebih.. memang sedap2 + dengan bilik yang blh dikatakan best dengan kadar tanpa apa2 bayaran. Persekitaran pun  best walaupun aku tengok macam sedikit terpencil tempat tu, baru nak membangun.. dah nama pun resort kan. dalaman pulak?? pengisian yang aku dapat daripada program tu.. memang bagi motivasi, confident level bertambah, 

dan yang paling best sekali, antara peserta yang join aktiviti tu, peserta akan dipilih untuk menyertai satu program sukarelawan Antarabangsa. Bukan tu je, insyaALLAH mata merit akan bertambah selepas ni, dan permohonan aku tuk jadi Fasilitator bagi kemasukan student baru nanti akan lebih diutamakan... 
































Ni jela dulu,, setakat yang mampu share,, pengisian yang bekualiti tu,, aku igat nak share jugak,, insyaALLAH kalau berkesempatan... ^_^ ni main tangkap muat je dulu gambar,,tanpa sebarang caption....harap sangat2, dgn program ni, aku dapat duk hostel next sem,, dapat jadi Fasi tuk student baru nanti..



#be Extra Ordinary 

No comments:

Post a Comment