Friday 1 March 2013

minggu memenatkan


gambar diatas tidak ada kaitan,,, melainkan aku suka pink colour... dan warna itulah yang boleh buat aku tenang... dan happy,, ceria,,yesss... thats true!! pink make me feel happy and wanna smilee.. ALWAYS..!.

PLUS+PLUS and plus... this week,,so tiring.... sighh..( mengeluh aja aku ni kan? ).. memang penat,, class pukul 8.00 pagi,, blik pkul 4 satlle project, dan hari khamis hari tu,,, shooting 4 subject contol building system,,, dah macam artiss.. konon la kan, tambah pula, weekend aku kena kerja part time.. actually aku dah tak nak, sebab bosan yang kegilaan.. tapi kesian kat kak pah,,mintak tolong aku jagakan kedai dia..hari-hari col, suruh pergi... lagipun akak tu baik sangat.... dan yang paling best kat sini,, surau dia... tahu kan space u8 kat bukit jelutung.. 1st time aku jumpa surau yang cantik dan buat hati aku sejuk,,, seriously dear... 





dikelilingi air....,




even aku ni agak bz sedikit,,, kami tetap jumpa,,, every day... kami tetap happy dan semakin happy,, alhamdulillah,,.. i will always love u dear,,, deep in my heart,, hingga hujung nyawa...


No comments:

Post a Comment