Wednesday 20 February 2013

my birthday ke-21



Assalamualaikum wbt..



twink, twink, twink.. hamboiiiiiiiiiii.. ^_^ (dengan bibir senyum lebar ku ini). Bahagia Nampak?? Mau tak bahagia, aku memang bahagia pun sekarang ok?? Haaa.. nak tahu, 19.2 hari tu bestday aku tau, ehem-ehem-ehem-ehem, berdehemmm… gluppsss (telan air liur). Apa yang ditaip entahlah, dah bahagia sangat sampai taip pun tak betul,


oiitt, apa yang kau bahagia sangat? Hamboii, kasar ep.. ^_^.. thanks aku nak ucapkan kat fatin (kawan LI) 4 the 1st person wish 4 me.. seminggu sebelum bufday aku lagi. Dan 4 my cute,hubby,comel,handsome,sweetie,inttan payung ( Muhammad ajmal mufasyal) coz kamu 1st person wish 4 me 12.00 am. Depan-depan tau!! Haaaa.. heee,, aku pun tak ingat sebenarnya. Dan juga kat kawan-kawan facebook, kawan-kawan twitter, istagram,blogger (semua la!!) yang wish kat aku happy birthday.. ramai tak terbilang la sayang, maklumlaaa.. dunia dihujung jari je sekarang ni. Dan juga, aku nak mention kat sini, kawan-kawan yang wish beserta doa kat aku., semoga berbahagia dengan ajmal. AMIN,, dan doa-doa yang lain.. yang bagi ayat-ayat ciut-miut tak payah cakap la, siap muah!!,yuyunk lagi,, heee,, sayang korang sume…

antara ucapan dri kawan


ucapan untuk aku, siap dengan doa



hadiah ####

#dear, thanks a lot.. so much! Untuk hadiah yang comel serba pink tu,  teddy bear.. suka sangat, paling suka!! 3 keping frame gambar, (ada gambar kita) pun suka!! Like crazy.. like sampai lebam!!.. hehee, dan yang paling terharu, ada card (pink) beserta ayat-ayat cinta bercerita… pun suka sangat-sangat. Semua la suka pendek kata, siap dengan bakul and riben. Kamu ni dear, memang comel la! Dah la ada lesung pipit, bulu mata lentik, suka buat saya gelak,



mention :

   # kamu macam hero dalam novel dan tv la, ingatkan yang real dah tak de macam kamu sekarang.


Terharu :

#   yupsss!!! Sangat-sangat terharu.. sama macam terharu time kamu 1st time mainkan gitar dan nyayikan untuk saya (arjuna) (obsesiku) dan lagu-lagu lain…. Lagu BI pun ada…, eh.. dak sweet! Saya segan tau time kamu nyayi lagu obsesiku.. tak tahu kenapa,,,huhu..


Surprise me :

#  hari tu kamu suruh saya masak kan,, saya masak la.. kita pergi cari barang dapur sama-sama. Malam tu makan kat ekstrem park.. pelik jugak la, sebab dah lama tak lepak situ.  Kamu buat saya marah jer kan, sibuk ajak balik time kita buat keje sama-sama lepas tu. Time tu kamu dah wish.

# Balik-balik, kamu bagi saya hadiah, series… saya tak sangka langsung, berangan sikit tu ada la.. hee, kamu tahu apa yang saya suka. Tq my hubby,,,

#Sory agak garang malam tu, ^_^. Be4 dapat hadiah..











Dear : saya nak bunga la nanti, tak kisah bunga tahit ayam pun,, sumpah!.. (dengan muka tak malu)..

PSSSSSS--- terima kasih sebab temukan aku dan dia, bertemu dah lama. Tpi kenapa sem last baru sedar,


love u dear,,
cik tiqa


2 comments:

  1. nk jugak.... ^o^

    ReplyDelete
  2. hehehe,,,, ni sape??? hurmmm..nk knl r.,,,npe nma anonymous??

    ReplyDelete