Friday 8 February 2013

fesyen hijab

assalamualaikum wbt...

entry kali ni tentang hijab.. dalam kata lain adalah tudung, aku ni obses sedikit dengan fesyen-fesyen tudung yang terbaru dan pelik-pelik. kadang-kadang aku main belit je atas kepala ni, asalkan tertutup rambut. nak cakap aku baik sangat bercakap pasal tudung ni, tak de la kan, tapi, alhamdulillah aku sekarang bertudung tetap dan telah berubah,, nak cakap aku dulu teruk? apa-apa jela, setiap orang ada baik buruk, kisah silam, seperti juga aku,


ok readers, bercakap pasal tudung ni, aku minat giler kat hana tajima. sebab korang tengok la sendiri cara dia berfesyen, aku minat! syle even bertudung, tetap cantik, dan sapa cakap, orang yang bertudung tak boleh berfesyen, biarlah bertudung pelik-pelik, mengikut fesyen, asalakn bertudung.. ^_^, jangan nak berceramah sangat,, haha.ada ramai orang tanya aku, cara pakai selendang, saudara, kadang-kadang orang dalam rumah sewa aku sendiri,


ok, tengoklah aku bertudung pelik, tudung biasa pun kita boleh berfesyen, 








ok dears, selamat berfesyen ^_^

2 comments: