Monday 4 February 2013

genting highlands

assalamualaikum wbt..,

kemalasan sebenarnya, tapi nak jugak update, sebab dah lama tertunggak.. bulan 1 yg lepas aku g enting highlands.. bersama-sama dengan budak class DKA6B. diorang baik sangat. aku sayang diorang semua, aku rasa berbanding budak class aku, aku lebih rapat dengan diorang. terima kasih EMA. sebab kau lah aku kenal dengan budak-budak baik ni, aku sayang diorang, kecuali seekor. ^_^. harap faham.. yang paling aku sayang, ema n mr.A... dan semua la.. 


aku ni penyibuk kan,dari dulu lagi,sibuk joint event diorang? sebenarnya, diorang ok tak dengan aku, aku harap ok,, sebab aku dah anggap diorang dah sebahagian dengan diorang semua. aku join korang g futsal, broga, makan, smbut birthday dila.  dan macam-macam lagi,maaf sekiranya, kehadiran aku buat korang tak selesa. pengalaman dengan korang semua,adalah pengalaman yang paling manis time aku kat politeknik, 


so.. selamat menonton pic-pic kami, actually banyak lagi.. ini jer yang mampu upload,, ^_^. thnks u all.. love u all so much!!!





isi minyak dulu la sebelum pergi






baca doa sebelum bertolak












tengok pasangan purple,sweet kan? harap terbuka pintu hati ema




aku naik ni, pejam je mata













,

No comments:

Post a Comment