Saturday 26 January 2013

eLIFE

 ASSALAMUALAIKUM WBT..

Hai semua.. ok.. apakah eLIFE.. actually aku pun tak tahu sangat.. emm,, aku pernah terjoin benda ni.. dalam kata lain,, KOMUNITI... yess.. terdiri daripada kebanyakan student-student IPTA kat KL ni... komuniti kat sini best sangat. aku dibawa kesini melalui kawan aku, SALAHUDDIN,.. like name politeknik aku.. hahaha.. tapi dia baik,. dia bawak aku kat tempat ni first-first sebab nak ajak aku tempat yang boleh lupakan masalah... wit..witt...


ini lah simbol eLIFE.


ini la tempat dia

ok.. itulah dia eLIFE tersebut.. dan puak-puak yang join bukan calang-calang orang.. semuanya budak-budak pandai, aku exited yang termat.. hari first aku join. aku rasa best giler.. diorang semua sporting, baik, dan yang paling aku agak terkejut.. masuk-masuk je dewan diorang. ada lagu kuat-kuat dan rancak.. budak-budak kat sana hyper-aktif betul la.. aku dah la minat lagu rancak-rancak ni.. dalam hati.. excited yang teramat. lupa segala masalah, 

dan yang paling best aku berlakon pada hari tu, dia bahagikan kumpulan dan kena berlakon.. aku jadi heroin tau.. haha.. walaupun aku tak kenal diorang semua. cara diorang bercakap, semua la.. aku respect.. budak pandai.. umur 21 macam aku, semua dah degree n ada yang dh dapat tawaran oversea.. 4.00 every sem. aktiviti hari tu bukan juga dah buat aku tertarik nak join group diorang, malahan sedikit sebanyak ada abang handsome dan akak cantik-cantik, bagi motivasi.. teramatlah bagus (pada hari tersebut)!!


hari ke-2 aku dijemput ke SWISS GARDEN HOTEL,, ada event katanya.. masuk-masuk je dewan dan ada meja, dah macam nak belajar dah aku rasa. tapi tempat dia ekslusif la. diberi ceramah tengtang bisnes.. dalam kepala otak aku,, APAKAH????? ok, dari hari pertama lagi aku duk rasa aku dah terjebak dengan bidang ni.. semua yang join komuniti ni dekat dengan 300  student.. dari seluruh IPT.. dasyat, dan yang paling teruk, aku tengok semua budak-budak ni dan macam kena rasuk hantu.. bersemangat, aku malas nak komen banyak,, yang aku tak tahan macam diorang paksa aku masuk dan join komuniti diorang,, memang aku suka komuniti ni, tapi lau dah masuk bab bisnessss.. opssss,, sory.. im student sepenuh masa.. dan aku dengar ramai yang berhutang gara-gara bisnes ni. memang kalau berjaya, dia akan kaya.. aku dapat tengok akak-akak kat depan 2.. terbaik!! tapi kena banyak tanggung risiko.. aku tak nak!



swiss garden hotel KL


produk yang dia jual (mampu aku nak beli dulu??) buat modal??
kawan-kawan group komuniti

makanan dekat hetol,, perghh,, ambik jer apa nak


pencuci mulut sampai tak habis



No comments:

Post a Comment