Sunday 20 January 2013

new blog

Hai…. Twink… twinkkk…. This is my second blog…. urgghh.. why???? Emmm…. ats sbb2 tertntu.. yang old punye lupa pswd… n im really2 hate my old blogsport…. Entah apakah mimpi,, harini… tiba2 teringin nk  buat blog.. segala ilmu blogger yg lps2..lupa. ^_^. Maybe this blog xsecntik yg dlu.. baru buat,, xsempt nak update.. so… enjoy my blog.. n followes2 lama… sory.. n jemput kesini pula.. ^_^.





Blog ini dibina dan ditubuhkan untuk “ WHATEVER” ummm… dalam kata lain…  everything… I think wanna creat n write… I do… ahhhaa…





How about my life today??? Now?? Umm… great,, great,,, so great n wonderfull… like a dream.. ^_^. My mr right price,my lovely frenz.. my beloved family….  Semua……smua.. make me smile…n smile.. thanks 
ALLAH.. ok,,, just that right this….












No comments:

Post a Comment