Monday 21 January 2013

piza...ohhh pizza



assalamualaikum wbt...........
           haaa,,,looks,,pandai jawab salam,,,,, ^_^,, huh,,,malas giler nk conteng blog sejak dua menjak ni,,, dah berhabuk dah,,agak-agak nak naik taraf jadi pekasam dah kot,,,oppppppss,,, break!!! x kot!! aku kan bloggers tegar,,hey2,,, smile J,,,followers aku bertambah,,it's ok,,sikit-sikit lama-lama jadi bukit,,,.. peribahasa hari ini!!!time sekolah dulu,,biasa digunakan(best student BM) la katakan,,hikksss... hurrmmm,,.. apa entry kali ni???fikir punya fikir,,ok!! jeng3....DUGAAN TERBESAR,,,perghh,, cam gempak jer title tu,,,,pe2 pn,,every kejadian,,msti ade hikmah,,amin
okkk,,STOP seketika,,
    warning and msg from me : wahai pembaca sekalian,,blog ni sekadar coretan hati,,like diary,, so,,ikut tiqa lar kan nk conteng ape,,hee,,aku tahu korang pun bukan nak baca sgt,,who's care!!,,

ok,,,,starting,,the story starting ble aku kerja kat canadian pizza dulu,,
ape dugaannye?? ok dear,,oleh kerana aku seoorang pemalas,, aku just list kan perkara yang berlaku kat aku dalam satu masa,, kerja xsampai sebulan,, dan untuk pengetahuan korang.. ini pekerjaan pertama aku,,,..

~ firstly,, handbag aku kena curi,,,,..
~kunci motor hilang,,,
~wallet hilang
~helmet kena kidnap!
~i/c dan lesen aku,,,,,,duit,,,jam tangan,,
~motor rosak,,,terpaksa panggil mekanik,,coz motor ter lock leher,,(betul ke ayat??)
~gaduh ngan sorang akak kasut(knp akak ksut)kerja jedai kasut XES
~gaduh sampai nak jadi kes polis,,,abg ngn akak 2 bertumbuk pasal aku,,gile!
~kontoversi aku dan sorang abang pizza(pakwe akak kasut),,padahal xder ape2,,aku pun ade pakwe time 2..,,
~untie india,,masuk campur,,cakap aku perampas!!huhhhh!! giler..xlapar langsung..
~gaduh lak ngn untie india,,,smbil buat piza,,smbil gaduh mulut,,,
~motor rosak time nak buat card bank baru,,(HUJAN LEBAT) berhenti tepi jalan,,ade anjing,,,so scary,,

.......................................................................................

~last-last ade orang col gtau beg aku ade kat kedai aimar corner,, akak aimar corner belanja air,,^_^
~wallet ade,,,,duit xde!!jam buruk pun ko ambik??btul2 kelaparan,,,huh!
 ~akak aimar corner cakap,,perempuan yang bawak beg aku tu,,agak2 sape???? agk2 korang??
(harap2 xlar...)
~notis berhenti kerja 24jam!!xtahan!!,
~thnks alot 2 hani and abg wan coz tlg aku time kususahan ni,,
GARLIC BREAK DIA,,LG BEST DR PIZZA HUT!!
Tu jer entry aku kali ni,,,, 



No comments:

Post a Comment