Thursday 12 November 2015

DELIGASI UNAS KE UniSZA


Tertangguh-tertangguh je kerja yang berlambak dan termasuklah post ni.... Kalau disimpan kenangan ni tak terjamin lagi gambar ni akan disimpan elok-elok dalam laptop... Elok update kat sini, bukak website...jeng3 da jumpa... Time ni post hari ni berkaitan dengan post sebelum ni,, ni hari kedua sebenarnya delegasi dari Unas Indonesia duk kat sini,,, Hari semalam aku tak join program diorang... Kelas full,, pagi ni pun ada kelas sebenarnya... tapi kena bergilir gilir la...sebab dah memang tugas kiteorang... 

diorang datang 1- 5 /11/15.. lima hari jugak la,,, sepanjang keberadaan dan program ni... kami dibekalkan jadual.. kira program ni kami yang handle... time ni aku jadi PA system dalam dewan.. kira macam check semua dah ok,, then kena jaga sound, laptop untuk video-video dan lagu yang akan dimainkan.. 1st time jugaklah,,, huhu.. alhamdulillah semua berjalan dengan lancar... selepas tu, kiteorang jalan dekat dalam library unisza.

Ucapan daripada ketua Universitas Nasional Jakarta




Keadaan dalam dewan tersebut, 


Aku duk blakang stage je,, jaga laptop








Time ni bawa deligasi jalan-jalan dalam library




Then selepas itu, ke laman selera untuk majlis asyura, 








Lecture dari sana,, cantik kan
Suka diorang, tapi katanya bubur macam ni kat sana pun ada tapi warna dan rasa tu lain sikit


Setakat ni jela mampu, nak story panjang-panjang, tapi itulah,, idea low sikit... tapi yang best ialah pengalaman, diorang baik sangat.. siap mintak id instagram,, nak follow..cehhh... korang doakan lah, bia aku dapt g jakarta pulak.. mengidam jugak nak ke luar sana.. Hopefully korang senang bangettt dengan post aku ni,,, huhu,,,cakap indonesia la konon...terbawak-bawak la pulak,seharian bercakap dengan diorang. yang sedih, time malam last, diorang nangis..aku pun sampai tak tertahan... ok,, stop..bye3... ^_^

Arigatoo...

No comments:

Post a Comment