Saturday 11 April 2015

FAST AND FARIOUS & HANTU BUNGKUS IKAT TEPI


Assalamualaikum wbt...

Weekend kali ni planning aku nak tgk movie, aku kedarah sangat nak tengok wayang cerita fast and furious 7.. tetapi, before jumaat tu, classmate aku bagitahu satu link, da kuar online cerita tu, aku ni punya la terover xnak ketinggalan, aku pun bukak la, pastu tertonton...padahal tak best pun online, sebab kualiti xpayah cakap la,,hancuss.. sebab yang aku perasan ada orang rakam senyap-senyap lam wayang.. then upload... da alang-alang tengok, bagi habis jela.. dah habis tengok tu, tak kan aku nka g tengok cerita ni lagi sekali kan?? dah dapat yang free.. aduii, nak bg tau encik fiance's satu hal lak,, dah tertengok.. nasib baik la dia ok.. aku bg alasan tengok cite lain la...


plan tetap berjalan, g la sana.. mesra mall, merupakan satu-satu nya wayang yang ada kat negeri terengganu ni, negeri kesayangan ambe ni memang maju sikit, waktu pagi sampai petang selepas sembahyang jumaat aku da sedia maklum da dia tutup, sebab da biasa sangat.. 

tegok-tengok list, ambik ko, 2 muvi je ada F&F7 ngan HANTU BUNGKUS IKAT SENGET tu,,nak xnak, beli jela,, tiket cite hantu tu, sebenrnya, seriously deep aku cakap.. aku xminat tengok cerita melayu kat wayang.. sebab,?? ala.. korang pun mesti tahu punya,,tambah-tambah cerita hantu ni..last-last kuar gak kt online

pasal cerita hantu tu, memang nonsense, rasa macam membazir, rm17x2=??, memang la bkn kuar dari poket aku, tapi kalau la g makan ke.. haha.. padahal time tu, siap bawak bekal big apple 4 bijik seludup masuk wayang.. sekarang aku kedekut sikit semenjak jadi student ni.

tapi, hurm not bad la.. at least ada la jugak part yang buat aku terkejut dan ketawa tu, sebab film malaysia ni memang suka cerita seram komedi ni..... sebenarnya aku nak tengok cite the conjuring baru tu,,ye ke tidok?? conjuring..tp hororr muvi bi.. tak kesampaian.. hee..its ok la..


nak jugak bergambar kat sini

sumber dari en.google

dia memang poyo,bajet macho,,huhu

#hari ni, kali pertama aku g karoke ngn en fiance's..selama perkenalan kami.. 



No comments:

Post a Comment