Sunday 5 April 2015

hantaran tunang simple + jimat + handmade



Assalamualaikum,,,,

malam ni, aku duk pk ni update apa ep... haaa, be4 this aku ada gtau nnti aku akn update sal hantaran tunang tu... ok, oleh kerana hanya bertunang sahaja, tak payah la nak grand-grand sangat,..hehe... tak la, kalau nak dibandingkan bertunang zaman dahulu dengan zaman sekarang, banyak perbezaan, sesiapa yang yang bertunang, kawin.. time tu la complicated nak fikir.. dah tak yah fikir-fikir panjang.. buat simple-simple je.. post kali ni nak tolong korang, berfikr nak bagi ape hantaran tunang.. tak dinafikan, aku dulu pun buat research kot pakcik google ni jugak dan dengan bantuan blogger2 yang lain jugak..  

sebelah perempuan bagi kat laki
kebiasaannya perempuan bagi 7 kat lelaki,, lelaki balas 5.. yang ni memang kiteorg berdua je main ambik,huhu, 

hantaran kepada lelaki

~ buah-buahan
~♥ baju kemeja
~♥ sejadah
~♥ sirih junjung + cincin
~♥ pulut semangat
~♥ kek
~♥ set purfume



yg laki bagi kat pempuan, 5 dulang

~ jam tangan
~cincin+sirih junjung
~buah-buahan
~kek
~ telengkung

tak susah kan? inilah aku, sebagai tunang orang + full time student.. 






5 comments:

  1. haha,,,tgn org lain tu dear #nabilasyifa

    ReplyDelete
  2. Tahniah ! Bila nak nikah? Semoga dipermudahkan segala urusan, Amin...

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum....
    Jom singgah blog saya..Awak ditag!
    http://nurfatihahhijau.blogspot.com/2015/04/giveaway-by-nurrul.html

    ReplyDelete
  4. eqacashperlala insyaALLAH next year, :) sahut cabaran jd wife smbil bljr,, pray 4 me :)

    ReplyDelete