Wednesday 1 April 2015

MY OLD BUFDAY 2014 & 2015



hai beepss, my dear readers... pada setiap bulan 2,19 haribulan aku akan meraikan   mengalami hari tua aku, dah lama dah, baru nak update (carik mood) sejujurnya MALAS. ^__^  dulu happy je  bila nak sampai tarikh penting tu, tapi sekarang? scary lak oii,, mahu tak scary, kedutan dimuka akan mula muncul, umur dah makin meningkat.. OMG. haha, macam dah tua sangat aku ni, cer teka berapa umur aku,?? 2* y/o 

yups, tiap kali bufday of course i got presentS.. haha, sungguh bajet budak pendek yang tak lepas bomba ni.

paling best tahun lepas, hadiah terbanyak seumur hidup aku,, yela aku time ni kerja kan, sangat-sangat happy..
surprise dari sorang member time ni,,,da la besar,, potong2, makan ramai2




celebrate




yang ni feberet aku, tu pink colour yang paling besar.. thanx awak, anak dia yang putih tu.. tengah2..huhu
background xlawa, sebab ni hostel time aku kerja dulu (enset pon dapat gak skli ngn beg dri en tunang)


haa,,ni aku ambik separuh je, pic lain da hilang, setahun dah berlalu.. hurmm

antara isi kandungan barang yang aku dapat, si anak2 bear yg cute, bantal 5 biji(sekarang aku guna 2), frame gambar antara yang terbanyak.. tak kira lak, then tabung syiling banyak gak,(anak sedara aku ambik satu sorang, aku pakai dua) kek 2 biji, mug,set gelas kaca, then barang2 perhiasan lain macam pasu ^___^ 
ok stop 2014 --------> 2015
(tahun ni, hurmmm kita dah jadik student balik )
dah tak dapat hadiah dari kawan-kawan... dah tak payah nak sedih sangat,,huhuhu (rindu kawan lama) dan tahun ni..

first present 
....lagu dari some 1 special..

yang ni suprise dari exco2 SRM (rakan muda).. thankss, even tak rapat mana lg pun, diorang ingat..huhu

Then,..yupsss,,, look, dapat Nikon, ^_^ dari en.tunang.. walaupun kek xbsr mcm sblm ni, its ok la dari xde kan. bngkus dri scret recipe celebrate kat burger king.. huhu,, jadik la

dihari kejadian berlaku,,save d date.. huhu
#thanks a lot dear beloved love, friends, besttie


7 comments: